Regija

KOJI AUTOMOBILI NAJMANJE GUBE NA VRIJEDNOSTI? POGLEDAJTE SPISAK!

Svake godine se u Evropi rade brojni izvještaji koji se tiču automobila, od njihove pouzdanosti, potražnje do držanja vrijednosti. Pred vama je nova lista polovnjaka koji najmanje gube na vrijednosti, a koju tradicionalno godinama unazad objavljuje njemačka kompanija za analizu tržišta Schwacke u saradnji sa magazinom Auto Bild

Uglavnom se ova istraživanja obavljaju u razvijenim zemljama, poput Njemačke jer se tamo bave prikupljanjem brojnih podataka u vezi polovnih vozila, a ujedno su i jedno od najvećih evropskih tržišta koje godišnje bilježi višemilionsku prodaju automobila. Oni bilježe sve – od toga koliko se i tačno koji polovnjaci najviše kvare, preko toga koji se najviše prodaju, do toga koji najviše a koji najmanje gube na vrijednosti.

Kako su Srbija a i Bosna i Hercegovina zemlje u kojoj tržište polovnjaka cvjeta, dobro je znati kako se određeni modeli kotiraju, te pametno birati kupovinu kako kasnije ne bismo ostali kratkih rukava. Zapravo jedan od najvažnijih kriterijuma, uz dobro održavano polovno vozilo, tiče se njegovog pada vrijednosti. Niko ne želi da pazari model čija vrijednost brzo pada i koji je teško kasnije prodati.

Kupovinom automobila i prvim okretanjem ključa u bravi ili pritiskom na dugme “start” već ste izgubili pozamašan dio njegove vrijednosti, podsjeća revija HAK. I, dok je Porsche 911 Carrera 4S jedan od automobila koji su najstabilniji kada govorimo o držanju vrijednosti, sada imamo i jednog od najjeftinijih u Evropi koji se odlično kotira i poslije godina vožnje, a riječ je o Daciji Sandero Stepway,navode iz N1.

Ovi modeli, podijeljeni po klasama, najbolje drže vrijednost u periodu od 4 godine posle kupovine:

Mali gradski automobili

Dacia Sandero Stepway TCe90 (66%)

Toyota Yaris Hybrid 1.5 VV T-i (60,7%)

Mini Cooper S (60,4%)

Kompaktni automobili

VW Golf 1.5 TSI OPF (53,7%)

Mazda3 e-Skyactive X 2,0 M hibridni pogon (53,4%)

Seat Leon 1.5 eTSI ACT OPF DSG (52,5%)

Srednja klasa

Škoda Superb Combi 2.0 TSI 4×4 DSG (49,8%)

BMW 330i Touring xDrive Auto. (49,7%)

Mazda6 karavan Skyactiv-G 194 Drive i-Eloop (48,3%)

Viša klasa

BMW 540i xDrive Auto. (44,4%)

Volvo V90 B4 D AWD Geartronic (42,5%)

Audi A6 Avant 55 TFSI quattro S tronic (42,2%)

Mali SUV modeli

Mazda CX-30 e-Skyactiv-G 2,0 M Hybrid (57,5%)

Opel Mokka 1.2 DI Turbo (55,3%)

Ford Puma 1.5 EcoBoost (55,0%)

Srednji SUV modeli

Toyota RAV 4 2,5 4×2 Hybrid (57,8%)

Cupra Formentor VZ 2.0 TSI DSG (57,3%)

Škoda Kodiaq 2.0 TSI ACT 4×4 DSG (55,7%)

SUV

Range Rover Sport P400 3.0 (50,1%)

BMW X5 xDrive40d (49,5%)

VW Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion DPF auto. (49,4%)

Sportski automobili

Porsche 911 Carrera 4S PDK (58,0%)

Porsche 718 Boxster (53,8%)

Audi TT RS Coupé S tronic (53,5%)

Električni automobili do 40.000 evra

Mini Cooper SE (59,6%)

VW ID.4 (56,3%)

Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD (54,9%)

Električni automobili preko 40.000 evra

Tesla Model S Long Range (61,2%)

Audi e-Tron Sportback 50 Quattro (51,7%)

Mercedes EQV 300 long (50,1%)

Povezani članci

Srbija zbog sankcija neće moći uvoziti dio nafte? Vučić će “riješiti to” s RH

Urednik Portala

UMRO TVORAC DOMAĆICE I PLAZME-“NISAM IH ZAŠTITIO,PRIPADAJU NARODU”

Urednik Portala

Propao mu “biznis”: Policija kod “poljoprivrednika” pronašla 70 stabljika konoplje, vlasnik imao i lažne registarske oznake na kombi vozilu

Urednik Portala